Bezig met laden...

Creëer engagement met uw doelgroep door gebruik te maken van gepersonaliseerde en krachtige e-mails. Met marketing automation verzendt u e-mails op het juiste moment en aan de juiste persoon. Leadgate helpt u met het schrijven van nieuwsbrieven, workflow mails en nieuwe e-mail campagnes.

Alt


Responsive e-mail

Iedere e-mail moet tegenwoordig responsive zijn. Leadgate zorgt dat al uw e-mail campagnes zijn afgestemd op mobiel, desktop en tablet. Daarnaast denkt Leadgate met u na over de juiste template en lay-outs voor uw doelgroep.

E-mail nurturing

Het te vroeg verzenden van een e-mail kan ervoor zorgen dat uw leads nog niet klaar zijn om te converteren. Door de e-mail te laat te versturen, vergroot u de kans dat leads naar uw concurrent toestappen. Leadgate zorgt voor automatische e-mail nurturing, waar e-mails getriggerd worden op basis van gedrag, engagement of een vooraf ingesteld schema.

A/B Testen

Ook binnen e-mail marketing is A/B testen van groot belang. Leadgate verhoogt uw doorklikratio en conversieratio door meerdere call-to-actions, afbeeldingen of onderwerpregels te testen.

Rapportage

Leadgate analyseert de resultaten van al uw e-mail campagnes aan de hand van krachtige dashboards. Met geïntegreerde analytics krijgt u inzicht in welke campagnes het beste presteren en welke juist niet.

Lees meer over e-mail marketing in onze blog:

5 veelgemaakte fouten in e-mailmarketing

Ons team heeft ruime ervaring op het gebied van e-mail marketing. Wilt u meer weten over wat e-mail marketing voor uw organisatie kan betekenen? Pieter helpt u graag!

Alt

Pieter Vogelaar,  Managing Director bij Leadgate.