Social Selling Automation

''Sales is not about selling anymore, but about building trust and educating.''
Ontdek de mogelijkheden van Social Selling Automation

Start sales gesprekken met potentiële klanten

Leadgeneratie is zeker niet eenvoudig en het maken van een afspraak met een nog onbekende uit je doelgroep is zelfs nog lastiger. Hoewel het genereren van leads en maken van afspraken vragen om een verschillende aanpak en skillset, bestaat er een manier om beiden te combineren. Met Social Selling Automation van Leadgate genereer je leads, ga je gesprekken aan met nieuwe prospects en maak je contact met organisaties die klaar zijn voor jouw dienstverlening.

Product Paper: Social Selling Automation

Zelf aan de slag met social selling automation? Download onze product paper en leer alles over hoe jij social selling automation succesvol inzet voor jouw IT-organisatie.

Meer afspraken via Social Selling Automation

Social Selling Automation kan jouw sales team (of individu) goed helpen om new business afspraken te maken en sales targets te behalen. Je kunt eenvoudig bestaande leads opvolgen (hot). Ook kun je nieuwe leads benaderen (cold). Leadgate zal je gaan ondersteunen met:

✅ Strategie & content;
✅ Operatie (uitvoerende werkzaamheden als het creëren van sequences);
✅ Rapportage, campagnes en progressie.

Wil je weten hoe wij jouw IT-bedrijf kunnen helpen met Social Selling Automation? Vraag een adviesgesprek met onze specialisten aan.

Marketing Strategie voor IT-organisaties | Leadgate Europe

Social Selling Automation kosten

De kosten van Leadgate Social Selling Automation bedragen €750,- per maand. Dit is exclusief content (zoals papers, leaflets etc.) en je persoonlijke licentie voor Linkedin Sales Navigator. Start vandaag nog met Leadgate Social Selling Automation, stuur geautomatiseerd berichten naar je doelgroep en genereer afspraken.

Gerelateerde content

Value-based marketing: onmisbaar binnen jouw online strategie

Gebaseerd op de belofte ‘geven is het nieuwe krijgen’, draait value-based marketing om het aanbieden van relevante informatie (waarde) zonder het concreet vragen naar de sale. In deze blog leer je waarom value-based marketing onmisbaar is.

Het ontstaan van de marketing gedreven B2B sales organisaties

In het tijdperk waarin informatie en data bedrijven meer waarde hebben gekregen dan de traditionele olie- en gasbedrijven mag er gerust gesteld worden dat data de nieuwe olie is geworden voor de economie. In deze blog lees je de redenen waarom de verschuiving naar een marketing gedreven sales organisatie sneller zal plaatsvinden en harder nodig is dan verwacht.

10 tips hoe je als IT-sales professional goed de crisistijd doorkomt

Sales professionals zijn gedurende de huidige COVID-19-crisis bezig met een ware strijd om te overleven. Minder koffie, minder kilometers en minder op deuren kloppen is ‘het nieuwe normaal’ geworden. In deze blog geven we 10 tips om de crisistijd door te komen.

Contactinformatie

Lead worden of de Lead nemen? Leadgeneratie is onze business. Wil je hierin ondersteund worden dan zijn wij te bereiken via onderstaande gegevens.

Leadgate Europe

Telefoonummer:

Adres: Hofplein 20, 3032 AC Rotterdam, Nederland
E-mail: info@leadgate.nl