Marketing Automation

“Marketing Automation is powerful software and processes which make complex and repetitive tasks easy.” --Mautic
Benut de voordelen van marketing automation

Creëer automatisch converterende leads

Wil je meer gekwalificeerde leads voor jouw IT-organisatie? Met marketing automation bind je klanten op een efficiënte manier aan jouw merk. Door het gericht sturen van de juiste content op het juiste moment warmen we jouw leads op voor een sale. Onze specialisten loodsen zo jouw leads de gehele buyer journey door en zorgen voor een gepaste lead nurturing strategie.

E-book: Marketing Automation voor IT-organisaties

Wil je een beter inzicht in de behoefte van jouw klanten, maar ook tijd en kosten besparen? Download ons e-book en leer alles over Marketing Automation.

Geautomatiseerd betere leads met marketing automation

Marketing automation is een tactiek waarmee je prospects kunt opwarmen met gepersonaliseerde en bruikbare content, met als doel om prospects te converteren tot klant en klanten te converteren in loyale klanten. De geautomatiseerde systemen loodsen jouw leads door de volledige buyer journey heen. De juiste content wordt op het juiste moment volledig automatisch naar de juiste lead of prospect verstuurd.

Voordelen van Marketing Automation:

✅ Het verhoogt de relevantie voor jouw doelgroep;
✅ Betere afstemming marketing en sales;
✅ Het versimpelt taken binnen het leadopvolging proces;
✅ Meer inzicht in jouw klant;
✅ Meer kwalitatieve leads;
✅ Het verbetert de ROI binnen de salesfunnel.

Ervaring met verschillende marketing automation software

Ons marketing automation team heeft ervaring met het beheren van marketing automation software, zoals HubSpot, Eloqua, Act-On, Marketo, Pardot en SharpSpring. Wij zijn tevens officieel partner van ActiveCampaign, wereldwijd één van de bekendste marketing automation systemen. Wij bezitten de expertise om dit systeem voor je in te richten of jouw huidige systeem te beheren.

Voordelen van marketing automation software:

✅ Geïntegreerde e-mailmarketing mogelijkheden;
✅ Met e-mailflows heb je de mogelijkheid jouw prospects te voeden met informatie;
✅ 
Leads krijgen op basis van hun gedrag op e-mails een score (Lead Score);
✅ Mogelijkheid om de software te koppelen met jouw CRM-systeem.

Gerelateerde content

3 tips voor persoonlijke lead nurturing

Marketing automation maakt het mogelijk om, op basis van data, een persoonlijke relatie op te bouwen met prospects en kopers. Maar hoe kun je dat dan doen? Je leest het in deze blog.

Het nut van Lead Scoring en hoe je dit praktisch toe kunt passen

Wanneer er een goed model voor lead scoring wordt opgesteld, kan de juiste content worden aangeboden en kunnen de leads op het juiste moment worden doorgezet naar sales.

De voordelen van het koppelen van marketing automation en CRM

Als IT-bedrijf wil je het maximale uit je systemen halen. In dit artikel wordt uitgelegd wat de kracht is om marketing automation te integreren met je CRM-systeem.

Contactinformatie

Lead worden of de Lead nemen? Leadgeneratie is onze business. Wil je hierin ondersteund worden dan zijn wij te bereiken via onderstaande gegevens.

Leadgate Europe

Telefoonummer:

Adres: Hofplein 20, 3032 AC Rotterdam, Nederland
E-mail: info@leadgate.nl