Wij mogen onszelf officieel Google Partner noemen.
14nov
Leadgate Europe is officieel Google Partner
Sabine
14 november, 2018
Wist je dat Leadgate in het bezit is van de Google Partner Badge en zich officieel Google Partner mag noemen, met een specialisatie in Search Advertising en in Display Advertising? Leadgate biedt IT organisaties online marketing diensten op het gebied van Marketing Strategie, Online Advertising, Website Optimalisatie, Marketing Automation en Content.
Wat betekent dit voor jou als klant?
Als eerste is de Google Partner Badge een verzekering dat je samenwerkt met een professionele partner die aantoonbare en actuele expertise heeft in Google Ads. Omdat voor deze badge elk jaar een examen afgelegd moet worden, blijft de expertise altijd actueel. Verder heeft het als voordeel dat wij uitgebreidere rapportages kunnen inzien, waardoor wij betere resultaten voor de klant kunnen boeken. Ook mogen wij als Google Partner als eerste de nieuwste ontwikkelingen en features testen van zowel Google Ads als Google Analytics. Zo krijg jij als klant van een Google Partner altijd de meest complete service.
Over de Google Partner Badge
Het Google Partner programma is door Google gestart om bedrijven te belonen die het Google Academy for Ads examen succesvol hebben afgerond, en die hebben bewezen dit in de praktijk succesvol uit te voeren.
Hoe verdien je de Google Partner Badge als bedrijf? Door te voldoen aan drie criteria:
Minimaal 1 individu moet de Academy for Ads voltooid hebben: de Google Ads Fundamentals cursus moet behaald zijn, plus minimaal 1 specialisatie,
In de laatste 90 dagen moet je business een minimale ad spend van $10.000,- hebben,
Bepaalde prestatievereisten op het gebied van advertentieopbrengst, klantretentie en groei moeten behaald zijn over een periode van minimaal 12 maanden.
Wij streven er altijd naar om de voordelen van de Google Partner Badge zo goed mogelijk in te zetten in de dienstverlening richting onze klanten, om zo samen een optimaal resultaat te behalen.