Act-on Adaptive Journeys geeft je meer mogelijkheden en flexibiliteit.
26apr
Act-on Adaptive Journeys: maak slimmer gebruik van marketing automation
Sergio Perez
26 april, 2017
Wat als de buyer journey beter geoptimaliseerd kan worden met gepersonaliseerde content? Act-On komt in het derde kwartaal van dit jaar met een nieuwe feature waar Adaptive Journeys worden geïntroduceerd. Laat uw marketing automation programma zich aanpassen aan de behoeften, voorkeuren en interesses van uw klanten.
Adaptive Segmentation
Door het gebruik van uw CRM, data uit webformulieren of inzichten uit Act-On, kunt u dynamische lijsten creëren van betrokken klanten. Laat hierna uw segmenten zich automatisch aanpassen naarmate er meer contacten in de database komen en meer data wordt opgeslagen.
Adaptive Forms
Door het gebruik van Adaptive Forms (via iframes) kunt u extra vragen stellen aan relevante prospects in bijvoorbeeld een specifieke industrie. Voor de bezoekers waar deze vragen niet relevant voor zijn, kunt u deze functie uitschakelen.
Adaptive Sending
Act-On kan door middel van Adaptive Sending de juiste tijd voorspellen om een bericht te verzenden. Wanneer een bepaalde klant zijn e-mails altijd voor 10 uur ‘s ochtends opent, herkent Act-On deze data en zorgt ervoor dat de klant zijn e-mails rond deze tijd in zijn inbox ontvangt.
Adaptive Scoring
Deze functie binnen Act-On zorgt ervoor om het scoringsmodel te automatiseren over verschillende segmenten, industrieën en klanten.
Adaptive Channels
Act-On zal machine learning gebruiken om het beste kanaal (social, mobiel, e-mail) te selecteren, om een bericht te versturen gebaseerd op individuele interacties. Zo kan het zijn dat Peter graag mails leest, maar Anita alleen kijkt naar haar social media kanalen. Act-On zorgt dat beide contacten dezelfde informatie krijgen via verschillende kanalen.