Op 13 mei 2020 heeft LinkedIn haar nieuwste ontwikkeling, LinkedIn Stories, in Nederland uitgerold. Wij zijn het eerste Europese land waar deze nieuwe functie getest wordt. Dat schept kansen voor online marketing! In dit blog vertellen we je graag hoe jij deze functionaliteit als IT-organisatie toepast in je online marketingstrategie. LinkedIn Stories zijn sterk
Sales professionals zijn gedurende de huidige COVID-19-crisis bezig met een ware strijd om te overleven. Minder koffie, minder kilometers en minder op deuren kloppen is ‘het nieuwe normaal’ geworden. Nooit was verkopen zo moeilijk als nu… Deze tijd roept op om je werk in een nieuw kader te plaatsen en je werk te optimaliseren conform
In tijden van crisis verandert de rol van marketeer enorm, want men moet op een hele andere manier omgaan met (online) marketing. In dit soort onzekere tijden zijn nagenoeg alle bedrijven druk bezig om zich naar de nieuwe situatie aan te passen. Je moet nieuwsupdates uitsturen, de werktijden veranderen, er is (nog) meer digitaal klantcontact,
Het moge duidelijk zijn dat de huidige pandemie een enorme weerslag heeft op alles binnen ons dagelijks leven. Binnen onze huiskamers, op straat maar ook op ons werk. Los van het thuis op afstand werken veranderen ook dogma’s zoals ‘het sales en marketing gat’. Waar salesmensen nog wel eens een lange neus trokken naar marketeers
Leadgate Europe, dé Marketing as a Service organisatie voor IT, Tech en SaaS bedrijven bestaat 5 jaar. Een mijlpaal waar we ondanks de huidige COVID-19 crisis even bij stil willen staan. Want hoe is deze organisatie eigenlijk begonnen en waarom zijn we er zo trots op? Hoe het begon Leadgate Europe werd in februari
Uit de Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark van 2019 blijkt dat B2B leadgeneratie één van de grootste uitdagingen is voor B2B Nederland (Emerce). De grootste uitdagingen zijn: het in contact komen met de doelgroep (36 procent), het verkrijgen van een voorspelbaar aantal leads (38 procent) en het opzetten van marktbewerkingscampagnes (31 procent). In deze blog duiken
De Google Ads van jouw IT-bedrijf uitbesteden? Met miljarden zoekopdrachten per jaar is het voor IT-bedrijven extreem aantrekkelijk om te adverteren in Google. Er is geen doelgroep te vinden die niet een zoekopdracht uitvoert via Google wanneer zij op zoek zijn een oplossing op hun probleem. Hoe mooi is het dan als je met de
Het jaar 2020 staat voor de deur en dit vraagt om een nieuwe samenstelling van het B2B-marketingteam van jouw IT-bedrijf. In deze blog geven wij je 6 rollen die het aankomende jaar niet mogen ontbreken in het team van jouw IT-bedrijf. In onze argumentatie leggen we een link met nieuwe online marketingtrends die wij verwachten
Marketing as a Service (MaaS) is een volledig nieuwe aanpak van het aanbieden van online marketingdiensten. Waar veel online marketingbureaus nog projectmatig werken op basis van aantal uren, is er een groeiend aantal online marketingbureaus die MaaS toepast. In deze blog leggen we uit wat deze nieuwe aanpak inhoudt, geven we 7 voordelen van Marketing