Elke organisatie heeft er baat bij wanneer hun Sales team goed presteert, met meer inkomsten maak je immers meer groei mogelijk. Maar voor veel organisaties is het lastig om de productiviteit bij Sales te verhogen. Uit onderzoek blijkt dat Sales eigenlijk maar 33% van de tijd spendeert aan het actief verkopen van hun dienst of
De coronapandemie heeft op wereldwijde schaal voor veranderingen gezorgd op sociaal, medisch en economisch gebied. Voor B2B sales is dit niet anders. Consultancybureau McKinsey & Company heeft een rapport opgesteld met 8 statistieken waaruit blijkt dat de B2B sales voor een digitale transformatie staat. In deze blog lichten we met deze 8 statistieken uit wat
In het wijde marketing automation landschap zijn er ontelbaar veel software aanbieders die je kunnen helpen bij jouw marketing automation activiteiten. Het versturen van maandelijkse nieuwsbrieven, opstellen van persoonlijke e-mails en het bouwen van workflows. Zaken die vanuit één platform geregeld worden. Programma’s als HubSpot, Act-On, MailChimp, ActiveCampaign en Marketo zijn hier het perfecte hulpmiddel
In het tijdperk waarin informatie en data bedrijven meer waarde hebben gekregen dan de traditionele olie- en gasbedrijven mag er gerust gesteld worden dat data de nieuwe olie is geworden voor de economie. Gelukkig voor deze aarde waarop wij leven ontstaat data vanuit een idee en hoeft het niet uit de grond opgeboord te worden.