Een online marketingstrategie opstellen is voor een deel van de B2B marketeers binnen IT-bedrijven een uitdaging. Bij Leadgate Europe plannen wij voorafgaand aan elke samenwerking daarom een strategische sessie in. Samen nemen wij tijdens deze sessie alle essentiële onderdelen binnen de online marketingstrategie door en brengen wij focus aan. In deze blog geven wij je
Bij Leadgate Europe vinden wij het belangrijk dat onze klanten voor zichzelf helder hebben wat zij precies willen bereiken met hun online marketingactiviteiten. Op die manier weten wij, als verlengstuk van jouw marketingafdeling, wat de targets zijn en hoe we vervolgens onze creativiteit kunnen inzetten om deze te behalen. In deze blog leggen wij je
De belangrijkste Google Search Network updates van 2019 Nergens zijn zoveel ontwikkelingen als binnen de wondere wereld van online marketing. Voor Google Ads geldt hetzelfde. Regelmatig brengt Google wijzigingen aan in zijn advertentieplatform. Van veranderingen in algoritmes tot nieuwe tools; het platform verandert continu. In deze blog houden wij je op de hoogte van de
Balans is een bijzonder fenomeen. De ene persoon denkt er niet overna, een ander is erop gefixeerd en vele komen balans pas tegen als deze verstoord wordt. Balans is iets wat in ieders persoonlijke leven, maar ook in het werkende leven, in evenwicht moet zijn. Wanneer het evenwicht ontbreekt ontstaat er een gevoel dat iets
In het tijdperk waarin informatie en data bedrijven meer waarde hebben gekregen dan de traditionele olie- en gasbedrijven mag er gerust gesteld worden dat data de nieuwe olie is geworden voor de economie. Gelukkig voor deze aarde waarop wij leven ontstaat data vanuit een idee en hoeft het niet uit de grond opgeboord te worden.
De Europese Commissie (EC) publiceerde vorige week het wetsvoorstel voor een nieuwe ePrivacy Verordening. Deze Verordening regelt (onder andere) de inzet van verschillende marketingkanalen zoals e-mail, cookies en telemarketing. De EC lijkt behoorlijk wat veranderingen teweeg te willen brengen. Duidelijk is dat alle marketing kanalen opt-in worden. Maar wat staat er nog meer op de