Dat privacy de afgelopen jaren een blijvend, belangrijk thema is in alle branches is bij iedereen bekend. Ook in ons privé leven wordt het beschermen van onze eigen data steeds belangrijker én (gelukkig) serieuzer genomen. Alweer ruim een half jaar geleden schreven wij in onze blog ‘Apple Mail Privacy Protection: De gevolgen voor marketing automation’
Wist jij dat 70% van de klantreis tegenwoordig online wordt afgelegd? Online marketing is daardoor een belangrijke weg om in contact te komen met jouw doelgroep. Van e-mails tot social media, bedrijven zenden continu informatie naar de klant. Hoe val je tussen al deze reclame uitingen op bij jouw doelgroep? Iedereen kan een naam boven
Een nieuw jaar betekent nieuwe cijfers! In 2021 hebben we bij Leadgate weer honderden e-mails en nieuwsbrieven verstuurd voor onze Marketing Automation klanten. En dus is het tijd om de prestaties van het afgelopen jaar weer eens onder de loep te nemen. Want al die honderden mails zorgen natuurlijk voor een hoop interessante data. In
Apple heeft de laatste tijd privacy extra hoog in het vizier, ze willen de gebruiker steeds meer in controle laten zijn van hun eigen privacy. Dat maakt dat Apple met de iOS 15 update gebruikers de mogelijkheid geeft tracking in e-mails tegen te gaan door Apple Mail Privacy Protection. In deze blog zetten we de
In 2020 hebben we tientallen nieuwsbrieven en honderden mails verstuurd voor onze marketing automation klanten. Uit al deze marketing automation activiteiten komt veel data en dit levert inzichten op. In deze blog geven wij een totaaloverzicht van de marketing automation resultaten via een infographic, bespreken we wat er opvalt aan deze cijfers en maken we
In 2019 voerden onze specialisten voor meer dan 30 IT-bedrijven de marketing automation activiteiten uit. Net zoals met onze online advertising en website-optimalisatie resultaten, delen wij, op basis van de volgorde van de marketingfunnel, de marketing automation resultaten via een infographic. Let op: dit zijn totale cijfers van alle verzonden e-mails vanuit ons marketing automation
Afgelopen dinsdag 24 september vond de tweede editie van onze Lead Lunch plaats! Tijdens onze Lead Lunches laten wij IT-bedrijven kennismaken met ons online leadgeneratie proces en gaan wij in gesprek over hun marketinguitdagingen. De Lead Lunches vinden plaats in een kleine setting van maximaal 10 personen, om het zo interactief te houden voor de
Gebruik je op dit moment nog geen marketing automation? Of wil je gebruikmaken van andere software? Wij hebben een marketing automation checklist gemaakt met 20 criteria die je kunt gebruiken bij jouw keuze voor een marketing automation software. Want of je nu voor HubSpot, Pardot, Marketo, Eloqua of ActiveCampaign kiest, jouw keuze moet passen bij
In het huidige verkooplandschap draait het niet alleen meer om de daadwerkelijke ‘sale’. Meer nog draait het in deze tijd om de relatie tussen (potentiële) koper en een product of dienst. Marketing automation maakt het mogelijk om, op basis van data, een persoonlijke relatie op te bouwen met prospects en kopers. Maar hoe kun je
In het wijde marketing automation landschap zijn er ontelbaar veel software aanbieders die je kunnen helpen bij jouw marketing automation activiteiten. Het versturen van maandelijkse nieuwsbrieven, opstellen van persoonlijke e-mails en het bouwen van workflows. Zaken die vanuit één platform geregeld worden. Programma’s als HubSpot, Act-On, MailChimp, ActiveCampaign en Marketo zijn hier het perfecte hulpmiddel