LinkedIn heeft zich ontwikkeld tot een platform dat zich bij uitstek geschikt maakt voor business-to-business advertising. Het sociale aspect van het platform zorgt ervoor dat personen binnen de doelgroep makkelijk identificeerbaar zijn. Vorig jaar hebben Lead Gen Forms het adverteren op LinkedIn een stuk interessanter gemaakt voor marketeers. Wat zijn B2B leads? In (online) marketing
Online adverteren in een B2B-omgeving kan via diverse platformen. Twee van de grootste en meest succesvolle platformen zijn Google AdWords en LinkedIn advertising. Elk platform heeft zijn voor- en nadelen wat betreft de mogelijkheden op het gebied van online advertising. Voor welk platform kies je bij het promoten van jouw campagne en op welke manier
Online adverteren via LinkedIn is een goed marketingmiddel voor leadgeneratie. Het sociale media platform maakt het mogelijk je specifieke doelgroep te creëren en te targeten in de hoop dat ze overgaan tot de gewenste actie. Toch is niet ieder B2B-bedrijf actief aanwezig op LinkedIn, terwijl het self serving platform ‘Campaign Manager’ (van LinkedIn) zich de
Uit onderzoek van Buzzsumo en Content Marketing Institute blijkt dat LinkedIn het meest effectieve platform is voor leadgeneratie. LinkedIn heeft in Nederland 4,2 miljoen maandelijkse gebruikers en staat in de top 3 meest betrokken LinkedIn landen ter wereld. Alleen wanneer het op conversies aan komt, is een webformulier een veel voorkomend obstakel geworden. Hierdoor lanceerde