Voor 31,2% van de B2B-marketingafdelingen is het succesvol meetbaar maken van leadgeneratie een obstakel. Dit komt voornamelijk doordat zij niet weten welke data ze moeten analyseren en door het missen van overzicht in het leadgeneratieproces van impressie tot uiteindelijke opdracht. Gelukkig hoef je zelf niet alles uit te vinden wat ervoor nodig is om je
Gebruik je op dit moment nog geen marketing automation? Of wil je gebruikmaken van andere software? Wij hebben een marketing automation checklist gemaakt met 20 criteria die je kunt gebruiken bij jouw keuze voor een marketing automation software. Want of je nu voor HubSpot, Pardot, Marketo, Eloqua of ActiveCampaign kiest, jouw keuze moet passen bij
De nieuwe Act-On Multiple Score Sheets feature geeft de flexibiliteit om je lead scoring rules binnen Act-On aan te passen naar de marketing- en salesdoelstellingen van jouw organisatie. Dit kunnen we onderverdelen in oplossingen, diensten, regio’s, buyer persona’s, klant vs prospect en andere segmentatiemogelijkheden die voor jouw organisatie belangrijk zijn. Hierbij is het wel van
Bezoekers komen op je website en lezen er lustig op los, ze gaan van pagina naar pagina, top! Maar hoe maak je van deze bezoeker een mql (marketing qualified lead)? Hier biedt lead scoring de oplossing. Wanneer er een goed model voor lead scoring wordt opgesteld kan de juiste content worden aangeboden en kunnen de