Het is bij veel IT-resellers niet bekend dat het mogelijk is om een Market Development Funds (hierna MDF) aanvraag te doen bij IT-leveranciers. In de praktijk komt het marketingbudget bij deze partijen nog steeds voor een groot deel uit de eigen onderneming. Zonde! Het overgrote deel van het marketingbudget kunnen zij namelijk financieren met MDF.
Als marketeer ontkom je er in jouw dagelijkse werkzaamheden niet aan om gebruik te maken van online marketing tools. Er is voor elke activiteit wel een tool te bedenken die jouw leven een stuk makkelijker maakt. Aangezien je geen onbeperkte ruimte hebt binnen jouw marketingbudget, is het principe ‘’less is more’’ van toepassing op het
LinkedIn heeft zich ontwikkeld tot een platform dat zich bij uitstek geschikt maakt voor business-to-business advertising. Het sociale aspect van het platform zorgt ervoor dat personen binnen de doelgroep makkelijk identificeerbaar zijn. Vorig jaar hebben Lead Gen Forms het adverteren op LinkedIn een stuk interessanter gemaakt voor marketeers. Wat zijn B2B leads? In (online) marketing
Online adverteren via LinkedIn is een goed marketingmiddel voor leadgeneratie. Het sociale media platform maakt het mogelijk je specifieke doelgroep te creëren en te targeten in de hoop dat ze overgaan tot de gewenste actie. Toch is niet ieder B2B-bedrijf actief aanwezig op LinkedIn, terwijl het self serving platform ‘Campaign Manager’ (van LinkedIn) zich de